Bine ati venit! Have a nice shopping!
Beauty Salon & Shop
0

Categorii

Termeni şi condiţii Abbate Salon & Cosmetice Shop

Termeni si conditii Abbate Salon & Cosmetice Shop

 

 

1. Generalitati

 

Site-ul  www.abbate.ro este proprietatea societatii ABBATE SERVCOMEXIM SRL, personalitate juridica de nationalitate romana, avand sediul in Calea 13 Septembrie, nr. 208, etaj parter, ap.3, sector 5, Bucuresti. inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/5678/1997, avand cod unic de inregistrare RO9607341.

Accesul si utilizarea acestui site, a informatiei, serviciilor si produselor sunt reglementate de urmatoarele termene si conditii.

In cazul in care nu sunteti de acord cu conditiile de utilizare a site-ului, care implica si prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Abbate, va rugam sa nu utilizati acest site.

Vanzatorul  isi rezerva dreptul de a restrictiona/suspenda/dezactiva conturi, precum si de a restrictiona comentarii pe website  atunci cand activitatile desfasurate sunt suspectate de a utiliza serviciul nostru pentru activitati ilegale (cu titlu de exemplu, dar fara a se limita la, adresarea de injurii, incitarea la ura, violenta, razboi, promovarea pornografiei de orice fel, promovarea coruptiei, promovarea discriminarii de orice fel etc.). Intr-o astfel de situatie, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Abbate Shop, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus-mentionate.

Acceptarea termenilor si conditiilor este realizata, in momentul crearii Contului de client si/sau transmiterii unei comenzi, fiind data cu selectarea optiunii: „Am luat cunostinta si accept termenii si Conditiile”. Selectarea acesteia si a butonului „Validare”, indica faptul ca sunteti de acord cu respectarea termenilor si conditiilor Abbate pe care le-ati citit si le-ati acceptat in integralitate.

 

 

2.Definitii

Vanzator – ABBATE SERVCOMEXIM SRL, personalitate juridica de nationalitate romana, avand sediul in Calea 13 Septembrie, nr. 208, etaj parter, ap.3, sector 5, Bucuresti, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/5678/1997, avand cod unic de inregistrare RO9607341;

Cumparator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda;

Client - poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare existent intre ABBATE SERVCOMEXIM SRL (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre ABBATE SERCOMEXIM si aceasta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator - orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii generale.

Campanie - actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit,  pentru o perioada limitata de timp, stabilita de catre Vanzator.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si comparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intentia de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv bunurile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate ce catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;

Newsletter  -  mijloc de informare periodica utilizat de Vanzator, exclusiv electronic, pentru a oferi detalii referitoare la Produse si/sau la promotiile desfasurate intr-o anumita perioada.

Produs  -  orice articol afisat pe site care in momentul plasarii comenzii este disponibil si urmeaza a fi livrat catre Cumparator in baza comenzii acestuia, sau urmeaza sa fie disponibil incepand cu data afisata conform mentiunii “Disponibil de la”. In spatiul Site-ului, Produsele se regasesc grupate pe categorii si pot fi afisate detaliat pana la nivelul de Pagina produs, care afiseaza caracteristicile individuale ale Produsului selectionat. Disponibilitatea si restrictiile aplicabile Produselor comandate din Site vor fi afisate individual pentru fiecare Produs in parte, in conformitate cu politica de Produs in vigoare.

Pret de Vanzare - reprezinta contravaloarea produselor, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Clientului/Utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din Site. 

 

3. Continut

Site-ul functioneaza atat ca un website de prezentare a istoricului, serviciilor si locatiile saloanelor Abbate, cat si ca un magazin online, specializat in vanzarea online, in principal a produselor cosmetice.

Utilizatorilor acestui Site le este in mod expres interzis sa foloseasca atat website-ul, cat si serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii, descarcarii, publicarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut este ilegal sau contrar bunelor moravuri si ordinii publice (de exemplu: este defaimator, ofensator, amenintator, abuziv, vulgar, obscen, afecteaza dreptul la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant). 

Prezentul document stabileste conditiile contractuale aplicabile tuturor cumparaturilor efectuate prin intermediul website-ului www.abbate.ro si subdomeniilor acestuia, in baza si cu aplicarea prevederilor OUG nr. 34/2014 care transpun la nivel national prevederile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European si a Consiliului din 25 octombrie 2011 privind drepturile consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica continutul, structura si modul de accesare a website-ului in functie de schimbarile ce au loc cu privire la produsele si ofertele postate pe site si de propriile proceduri interne. Continuarea folosirii Site-ului prin comandarea si achizitionarea de produse se considera acceptul clientului. 

In cazul modificarii prezentilor Termeni si Conditii, Vanzatorul va informa Clientul/Cumparatorul cu privire la acest lucru, continuarea utilizarii Contului de client fiind posibila numai in conditiile acceptarii de catre acesta a noilor Termeni si Conditii. 

4.            Inregistrarea clientului pe website-ul www.abbate.ro

Orice client, persoana fizica cu varsta peste 16 ani sau o persoana juridica se poate inregistra prin crearea unui cont, completand campurile existente pe site-ul www.abbate.ro, respectiv adresa sa de e-mail, numele, prenumele, numarul de telefon, adresa. Este nevoie totodata ca acel client sa isi defineasca o parola cat mai sigura pentru securitatea contului sau. 

Transmiterea unei comenzi nu este conditionata insa de crearea unui astfel de cont, fiind strict optiunea clientului. 

Inregistrarea pe site, precum si plasarea unei comenzi implica acordul Cumparatorului cu privire la Termeni si Conditii si la modalitatea prin care i se vor comunica de catre Vanzator detalii legate de Comenzi.

Clientul este singurul responsabil pentru consecintele care decurg din utilizarea website-ului, precum si pentru orice daune materiale, intelectuale, electronice sau de orice alta natura, in conformitate cu legislatia aplicabila in domeniu. 

Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau promotii valabile intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil. În cazul promoțiilor valabile de tipul „Best Deal”/„ Best Price”, acestea se referă exclusiv la produsele și prețurile produselor exitente pe site-ul Vânzătorului și se aplică exclusiv prin raportare la prețurile practicate de Vânzător într-o anumită perioadă de referință. 

Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) sunt cu titlu de prezentare si nu reprezinta o obligatie contractuala a Vanzatorului, ci exclusiv o modalitate de prezentare, avand scop informativ.

Pentru Produsele semnalate cu mentiunea “Disponibil de la”, Vanzatorul nu garanteaza disponibilitatea imediata incepand cu data mentionata, data fiind una estimata de reaprovizionare.

Inregistrarea in cadrul Programului de Loialitate si conditiile de desfasurare si participare la acesta vor avea loc potrivit prevederilor art. 17 si conform POLITICII  PRIVIND PROTECTIA SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.

 

 

5.            Politica de vanzare online

Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta, respectand legislatia in materia protectiei datelor cu caracter personal.

Vanzatorul poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Vanzatorul  are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Cu ocazia achizitionarii unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita acordul pentru a fi contactat ulterior livrarii comenzii pentru comunicarea unei opinii legate de Bunul sau Serviciul achizitionat, daca doreste. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de e-mail inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori / Clienti / Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

 

 

6. Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta persoana pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

 

 

7. Dreptul la proprietate intelectuala si industriala

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand, dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Vanzatorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte persoane, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de  Vanzator, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al  Vanzatorului. asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Abbate Shop.

Orice Continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre  Vanzator si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Vanzatorului cu referire la acel Continut.

Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

In cazul in care  Vanzatorul confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din parteaVanzatorului. pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea  Vanzatorului  si/sau al angajatului/prepusului  Vanzator care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

8. Comanda si Retur

Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. 

În momentul plasării comenzii, cumpărătorul recunoaşte în mod explicit că această comandă implică o obligaţie de a plăti.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze prin mijloacele de comunicare puse la dispoztie de catre Cumparator, in ceea ce priveste onorarea comenzii, precum și pentru orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse/promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduce greșit în baza de date (luând în considerare si media prețurilor existente pe piață la acel moment cu privire la acel produs, ceea ce determină un preț mult prea mic față de situația pieței actuale existente), vânzătorul își va rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea apărută, dacă produsul nu s-a livrat încă, cu returnarea prețului plătit, dacă acesta a fost achitat anterior livrării.

Preturile afișate pe site pentru produse nu sunt identice cu cele din rețeaua saloanelor Abbate, astfel ca pot apărea diferențe intre prețul produsului afișat pe site si cel afișat in rețeaua saloanelor Abbate.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de  Vanzator, in cazul platii online;

3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 de zile, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile, termen care curge din:

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur de AICI.

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

1. pentru Comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumparatorului;

2. pentru Comenzile achitate cu ramburs/Transfer -> prin virament bancar, prin emitere de voucher electronic. 

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Informatii cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, continutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumparare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, daca plasati comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise in continuare.

Comanda poate fi plasata numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veti parcurge un proces simplu, la sfarsitul caruia veti confirma comanda apasand butonul "finalizeaza comanda". Butonul va indica in mod clar ca plasarea comenzii implica obligatia dvs. de plata. Inainte de confirmarea comenzii, sunteti intotdeauna informat cu privire la pretul total care trebuie platit si veti avea intotdeauna posibilitatea de a verifica si eventual de a corecta comanda.

Dupa plasarea unei comenzi, veti primi un e-mail prin care vă notificăm primirea si inregistrarea comenzii dvs. ("Primire Comanda / Confirmare"). Înregistrarea comenzii și notificarea primită prin e-mail-ul automat nu reprezintă si confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de către operatorii noștri în vederea confirmării și acceptării comenzii și stabilirii detaliilor de livrare. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasata de catre dvs, urmand a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informam confirmarea acceptării comenzii, precum și că produsul va fi expediat ("Confirmarea Expedierii"). In cazul in care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie în termen optim si vom rambursa sumele platite de catre Dvs. pentru aceste produse, daca este cazul, in conformitate cu dispozitiile de rambursare din sectiunea referitoare la drepturile dvs. statutare de retragere prevazute in aceste Conditii de Furnizare, in decurs de cel mult 7 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia Dvs. de incetare a contractului.

 

9. BUNURI/SERVICII pentru care nu se asigura dreptul de retragere

Retragerea din contract nu este posibila in situatia in care produsul a fost partial folosit. 

Nu este posibila retragerea din contract la produsele a caror caracter exclude acest lucru din motive igienice (cu titlu de exemplu, dar fara a se limita la rujuri, creme, sampoane, pensule de machiaj, epilatoare, aparate de ras, etc). In situatia in care produsul va fi inceput, deteriorat sau vizibil folosit, vanzatorul are dreptul sa ceara contravaloarea pagubei.

 

10. Confidentialitate

Vanzatorul va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

 

11. Comunicari Comerciale / Publicitate

Cumparatorul/Utilizatorul isi da acordul, respectiv isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice, inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, in orice moment, dupa cum urmeaza:

  • prin modificarea setarilor din pagina de Cont Client la sectiunea “Abonare Newsletter”; 
  • prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator;
  • prin contactarea  Vanzatorului;

Renuntarea la primirea Comunicarilor Comerciale nu implica renuntarea la acceptul dat pentru Termeni si Conditii.

Prin adaugarea de Bunuri in sectiunea din Cont “Cosul meu”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

  • la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Cosul meu”,
  • la recomandari de Bunuri similare cu cele adaugate in sectiunea “Cosul meu”
  • la existenta Bunurilor in sectiunea “Cosul meu” si

Prin adaugarea de Bunuri in sectiunea “Favorite”, Vanzatorul va transmite Cumparatorului/Utilizatorului Comunicari Comerciale cu privire:

  • disponibilitate stoc Bunuri “Favorite”
  • la modificarea pretului Bunurilor sau Serviciilor adaugate in sectiunea “Favorite”,
  • la recomandari de Bunuri sau Servicii similar cu cele adaugate in sectiunea “Favorite”
  • disponibilitate stoc Bunuri

Sunt distincte si nu se confunda cu mesajele publicitare, mesajele de confirmare transmise de catre Vanzator catre Client prin e-mail si/sau sms, in urmatoarele situatii:

  • crearea Contului (e-mail);
  • schimbarea parolei Contului (e-mail);
  • mesaj de confirmare Comanda, dupa lansarea comenzii (e-mail);
  • informare despre stadiul pregatirii comenzii (SMS) (EX: trimis cu 2 ore inainte de Intervalul de Timp Programat pentru ridicarea Comenzii )
  • anularea comenzii de catre client (e-mail);
  • ridicarea/primirea comenzii (e-mail);
  • confirmare a dezabonarii Clientului in urma solicitarii exprese a acestuia (e-mail);
  • distribuirea a unei liste de cumparaturi (e-mail);
  • distribuirea a unui produs din site(e-mail);
  • modificarea unei comenzi deja plasate (e-mail);

 

12. Facturare - Plata

Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.abbate.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

Prețul serviciilor prestate în cadrul saloanelor Abbate și care sunt/pot fi vizualizate pe site-ul Vânzătorului, din motive fortuite, pot diferi de prețul afișat/practicat în salon, astfel că vă solicităm ca anterior solicitării serviciilor, să vă adresați vânzătorului, telefonic sau în cadrul saloanelor pentru a verifica concordanța acestora. În caz contrar prezenta clauză reprezintă o informare asupra prevalenței prețurilor din saloanele Abbate în ceea ce privește serviciileoferite în cadrul acestora.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de ABBATE SERVCOMEXIM SRL, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

Pentru a corecta o comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Vanzator, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre ABBATE SERVCOMEXIM SRL in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@abbate.ro

Datele cardului de plata ale Clientului / Utilizatorului / Cumparatorului nu vor fi ale Vanzatorului si nici nu vor fi stocate de catre de ABBATE SERVCOMEXIM SRL sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este NETOPIA FINANCIAL SERVICES S.R.L., societate constituita si care functioneaza conform legislatiei in vigoare, avand sediul in București, Bd. Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, IRIDE BUSINESS PARK, Clădirea nr. 24, Etaj 4, Camera 4A, Sector 2. 

In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

 

13. Livrarea bunurilor

Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

 

14. Garantii si conformitate produse

In functie de produsul achizitionat, vanzatorul acorda garantie conform prevederilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora („Legea nr. 449/2003"). 

Toate produsele comercializate de catre website-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Produsele au termenul de valabilitate inscriptionate pe eticheta.

Data de minima durabilitate este exprimata clar si indica fie luna si anul, fie ziua, luna si anul, in aceasta ordine. Dupa caz, aceste informaţii sunt completate de indicarea condiţiilor care trebuie satisfacute pentru a garanta data de minima durabilitate menţionata. Data in sine sau detaliile privind locul in care aceasta este inscripţionata pe ambalaj sunt precedate de simbolul care figureaza la punctul 3 din anexa VII sau de menţiunea: „a se folosi preferabil inainte de”.

De ex. Cand cumparati un produs din aceasta categorie, la o analiza a acestuia, veti observa o cutie cu un capac deschis care are trecut in mijlocul ei semnul : 3M, 6M, 12M, 18M, 24M, 36M. Acest desen se traduce astfel: Termenul de valabilitate se calculeaza din momentul deschiderii produsului si este de - conform desenelor - 12 luni / 36 luni.  

Indicarea datei de minima durabilitate nu este obligatorie pentru produsele cosmetice cu o durabilitate mai mare de 30 de luni. Asemenea produse sunt insoţite de indicarea duratei de utilizare dupa deschidere pentru care produsul este sigur si poate fi folosit fara a avea efecte nocive asupra consumatorului. Aceasta informaţie se indica printr-un simbol, cu excepţia cazului in care conceptul de durabilitate dupa deschidere este irelevant. 

La receptionarea comenzii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.

In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Client poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea Produsului sau poate solicita inlocuirea Produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata. Inlocuirea Produsului este posibila in limita stocului disponibil. In cazul in care Clientul a returnat un Produs deoarece acesta prezenta defecte de fabricatie, iar Vanzatorul nu dispune de un produs inlocuitor corespunzator, acesta va returna Clientului contravaloarea Produsului respectiv.

Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site, in urmatoarele situatii:

  • Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor cosmetice.
  • Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
  • Produsele prezinta defecte de fabricatie;
  • Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii;
  • Produse cu defecte calitative.

Vanzatorul poate sa refuze Produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:

  • In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit,
  • In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier sau in Saloanele Abbate indicate de catre Vanzator.

Produsele care potrivit legii beneficiaza de garantie vor fi insotite la momentul receptionarii de catre Cumparator de certificate de garantie emise de catre producatori. Pe durata valabilitatii garantiei Produselor, orice defectiune a Produselor trebuie reclamata conform instructiunilor din certificatul de garantie. Cumparatorul poate reclama lipsa certificatului de garantie al unui produs in maximum 48 de ore de la momentul receptionarii Comenzii.

Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator şi consumator, luandu-se in considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depaşi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunoştinţa vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. 

Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:

•              prin completarea formularului online 

•              telefonic, la numarul 0771 450 000, urmata de confirmarea solicitarii de retragere prin email; 

•              prin email la adresa office@abbate.ro

15. Transferul proprietatii bunurilor

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

În cazul livrării produsele către Cumpărător, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat acestuia în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat Cumpărătorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către Cumpărător să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de cătreVânzător, fără a aduce atingere drepturilor Cumpărătorului consumator faţă de transportator.

16. Raspundere

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta persoana o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre ABBATE SERVCOMEXIM SRL., acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

 

16.Frauda

Vanzatorul nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale de tip numere de identificare persoanle precum serie si numar de buletin ori CNP, conturi/carduri bancare sau parole personale.

Clientul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale. 

Vanzatorul isi declina orice responsabilitate, in situatia in care un Client ar fi/ este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Abbate si solicita divulgarea unor date confidentiale precum conturi, numere de identificare personala, parole etc. Clientul va informa Vanzatorul asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact indicate de Abbate pe website.

Vanzatorul nu promoveaza SPAM-ul. Orice Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail in Magazinul Web poate opta pentru dezactivarea Contului de Client aferent acestei adrese de e-mail sau pentru dezabonare de la primirea de newsletter-e/alte comunicari comerciale/promotionale.

Comunicarile realizate de catre Vanzator prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

 

19.Prelucrarea datelor cu caracter personal

Te rog sa parcurgi Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

 

20.Folosirea Cookie-Urilor

Te rog sa parcurgi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

 

21.Forta majora

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

22. Legea aplicabila – Jurisdictia

Prezentul Contract este supus legii romane. 

Eventualele neintelegeri sau dispute aparute intre ABBATE SERVCOMEXIM SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Detalii privind metodele alternative de solutionare a disputelor sunt disponibile la urmatorul link:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

 

Articole de Blog
Saloane Abbate

24 ANI DE EXPERIENTA

 

8 SALOANE DE INFRUMUSETARE

 

Afla mai multe…

 

Abonare newsletter
Produse Noi